Aquesta pàgina pertany a www.evagomez.com, pàgina oficial de la cantautora Eva Gómez.

dimarts, 9 de maig del 2017

Cantautora des de fa més de 25 anys!!!

Sí!!! Ja fa més de 25 anys que estic fent cançons; que estic dalt i baix els escenaris. Ja fa més de 25 anys que estic somiant... Somiant mostrar-me tal qual sóc i punt, la veritat. Vaig començar a fer cançons més o menys audibles allà per l'any 1991. No sé exactament quàntes cançons he fet, he perdut el compte... Però pensant en totes les que mai he gravat ni tret a la llum, ni produït... la cosa deu estar prop de les més de 200. Sí, val. Això no vol dir que totes siguen, ho hagen segut, d'una qualitat òptima, hehehe! Parlem de quantitat, més que res. I parlem d'anys; de molts anys de feina, treball i lluita.

Qualsevol dia tinc que fer més memòria i buscar imatges i gravacions antigues; així com cartells de concerts i altres curiositats. Bé, de moment... Ací us deixe l'enllaç a la meua biografia on, crec que, encara falta alguna coseta per posar:

http://www.evagomez.com/VAL/biografia_historia.htm 


No trobe fotos més antigues, aquesta és de l'any 1995 al pati l'institut de Nules.